Szukaj na tym blogu

piątek, 27 kwietnia 2012

zaganiana-zapracowana


Ostatnio narzekam na przewlekły brak czasu....
związane to jest oczywiście z szkołą, z pracą w której  mam dość napiętą sytuację...
i generalnie z jakimś takim ogólnym zamieszaniem.... niestety nie mam też czasu i mobilizacji do zaglądania na bloga.

Czuję się troszkę za bardzo pochłonięta w wir... nie mam kiedy usiąść i zrobić trzech głębokich wdechów... na zastanowienie się.
Źle mi z tym!
 Muszę coś zmienić w swoim (naszym) życiu.... tylko jeszcze nie wiem konkretnie co i jak!

Mam teraz nadzieję że z okazji 1 i 3 maja czyli dwóch wolnych dni uda nam się z Karollem troszkę odsapnąć i wyrwać gdzieś na miasto chociaż na parę godzin :) Bardzooo tego potrzebuję!

1 komentarz:

  1. u mnie już ostatnie dni Konkursu Walentynkowego - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń